Pakej kursus urutan dan bekam untuk lelaki




Pakej lengkap kursus terbaru khas untuk kaum lelaki adalah seperti berikut:

1. Kursus urutan tradisional
2. Kursus urutan body meridian
3. Kursus urutan tenaga lelaki
4. Kursus bekam darah

Yuran untuk setiap modul ialah RM150 sahaja. Anda digalakkan untuk mengambil kesemua kursus dalam pakej ini kerana ianya meliputi ilmu perubatan alternatif yang dapat membantu merawat masalah kaum lelaki masa kini.

Kami di SMI Welness Centre menawarkan yuran kursus untuk keempat-empat modul ini hanya RM500 sahaja.
Sila sms ke013-770-6757/ 013-7230092 untuk sebarang pertanyaan atau pendaftaran.

Info ringkas berkenaan jenis kursus:
1. Urutan tradisional: membantu menguatkan otot-otot dan sendi-sendi yang lemah. Melancarkan aliran darah ke seluruh anggota badan. Kursus ini akan mengajar teknik yang betul bagaimana urutan tradisional dapat membantu lemah anggota badan di kalangan orang lelaki

2. Urutan body meridian: menekankan kepada hampir 400 titik-titik tenaga di seluruh tubuh badan manusia yang mana titik-titik ini perlu diketahui kedudukannya supaya dapat dirangsang untuk mengelakkan sebarang 'blockage' berlaku yang selalunya menjadi punca kepada pelbagai masalah. Dimanakah dan bagaimanakah titik-titik ini dapat dirangsang supaya dapat membantu merawat masalah anda?

3. Urutan tenaga lelaki: ilmu yang mesti diketahui oleh semua para lelaki kerana akibat dari masalah yang satu ini seluruh kehidupan anda akan terjejas.
Tidak melibatkan sebarang ubat-ubatan atau peralatan yang belum diketahui kesan sampingannya. Hanya kaedah semulajadi sahaja...In sha Allah dapat membantu menyelamatkan rumah tangga mereka yang bermasalah. 

4. Bekam: kaedah perubatan sunnah yang sangat digalakkan, mudah dan murah. Membuang sel darah merah yang tidak normal dan tidak diperlukan oleh badan. Kaedah apakah yang lain yg dapat mengeluarkan darah kotor ini selain dari bekam? Inilah dia satu-satunya kaedah junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. sering amalkan setiap kali badan beliau berasa kurang sihat dan beliau sangat menggalakkan kaedah ini kepada umatnya.

Kita hanya dapat berusaha dan berikhtiar sebaiknya, selebihnya serahkan kepada Allah Taala.

Call/Whatsap :
013-723 0092
013-770 6757

DIRECT CLICK
WHATSAPP ICON

 CLICK WHATSAPP HERE

Locate Us

 Locate Us by WAZE. Just Click...

Comments

Popular Posts